3964
Sök

Frågor ang. S40:s Sidopositionsljus

Volvoturbo For Life
366 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
#1
Hej!

Ja, som rubriken lyder, har ett par frågor ang S40:s sidopositionsljus, de som sitter i stötfångarna.

Tänkte köpa hem ett set med vita pos. ljus, men är det tillåtet att ha vita på sidorna?

fråga 2, hur sitter dom fast? är dom skruvade bakifrån eller är det bara att bända bort plasthöljet framifrån?

Ha det braaa!

En gång Volvo, Alltid Volvo

Forummoderator
10 576 Inlägg
14 september 2008
#2
De sitter med clips. Det är inte tillåtet med vita, även om det finns original vita. Samma ak med USA-blinkers.  Dock skall det väl mycket till om det skall bli nerslag på vita iom du kan släcka alla på besiktningen...

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-


Sök