7444
Sök

japsdämpare till 850

stahre
19 september 2008
Trådstartare
tja! har sett att det är lite delade uppfattningar vad det gäller slutdämpare, tex japs på volvo. Men undrar vad jag ska göra med systemet för att få ett gött ljud? någon som har ett bra förslag, och någon som har några bilder video på sin 850? länkar?
ha det bra!
Senast redigerat av stahre (19 september 2008)

1 585 Inlägg
19 september 2008
När ska folk lära sig att använda SÖK funktionen??? Finns nog säkert 100000000 trådar om detta. Japsdämpare finns att köpa överallt nästan. Tex på stylingbutiken.se micro.se biltema.se ja så gott som alla stylingsidor finns dom på.. För att få gött ljud i volvo ska du satsa på ett sportavgassystem tex Ferrita eller simons. Du kan ocksp välja Något annat rostfritt system. Det är väll det som är bäst men också dyrast.

Såg nu att du ändra din text lite:P Ursäkta mig:P
Senast redigerat av Jolle87 (19 september 2008)

Reservdansk
6 271 Inlägg
19 september 2008
Polaren har japsdämpare på sin S60 T5 350hk.

Det går inte att åka i den och prata samtidigt, oavsett varvtal, växel eller hastighet.

Den låter bara BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.

På samma frekvens som när man pratar, så det ser ut som om man mimar.
Bättre med nån vanlig sportdämpare, 3" och det tunga ljudet från femman. smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

455 Inlägg
20 september 2008
stahre skrev:
tja! har sett att det är lite delade uppfattningar vad det gäller slutdämpare, tex japs på volvo. Men undrar vad jag ska göra med systemet för att få ett gött ljud? någon som har ett bra förslag, och någon som har några bilder video på sin 850? länkar?
ha det bra!

jag tycker inte om japs på volvo! ska vara sportsystem på volvo!

>syns man inte finns man inte<

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
20 september 2008
corollaistheshit skrev:
stahre skrev:
ha det bra!

jag tycker inte om japs på volvo! ska vara sportsystem på volvo!

håller fan med:P

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Sök