7155
Sök

Vilka bilar har samma kylare som VR6:orna?

1 785 Inlägg
20 september 2008
Trådstartare
Vilka bilar har kylare som passar i grillen på Golf, Passat, Vento, Corrado VR6?

De har samma kylare allihop, jag har hört att även några Audi modeller har samma storlek och in- ut-gångar på kylaren.

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
20 september 2008
dbjanoz skrev:
Vilka bilar har kylare som passar i grillen på Golf, Passat, Vento, Corrado VR6?

De har samma kylare allihop, jag har hört att även några Audi modeller har samma storlek och in- ut-gångar på kylaren.

Du svarade ju på din egen fråga.

1 785 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
Rspeter skrev:
dbjanoz skrev:

Du svarade ju på din egen fråga.

Finns många Audi modeller att välja på. Vet ej vilken.

Så visst jag svarade delvis på min egen fråga men jag söker resten av svaret på frågan

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
21 september 2008
Behöver du en ny kylare eller? är din trasig? Köp en till vr6 på skroten. Beroende på hur seriös du är med bilen kan du ju alltid köpa en hos helt ny VW eller typ mekonomen. Behöver inte va så dyrt.

1 785 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
Rspeter skrev:
Behöver du en ny kylare eller? är din trasig? Köp en till vr6 på skroten. Beroende på hur seriös du är med bilen kan du ju alltid köpa en hos helt ny VW eller typ mekonomen. Behöver inte va så dyrt.

Min kylare läcker lite i underkanten. Meckonomen säljer inte kylare till VR6.

Men tillbaka till frågan.

Körv
3 535 Inlägg
21 september 2008
dbjanoz skrev:
Rspeter skrev:

Min kylare läcker lite i underkanten. Meckonomen säljer inte kylare till VR6.

Men tillbaka till frågan.

VAG då?

Truckdriving Man

2 118 Inlägg
21 september 2008
åk till en kylarverkstad och fråga om det kanske går att laga.

D.i.l.l.i.g.a.f

Sök