Inför: SaabTräff med TurboDragons 2008-09-20 vid TM Racing i Katrineholm.

saabsson
12 september 2008 · 35 Inlägg

TurboDragons Träff 2008-09-20 vid TM Racing i Katrineholm.
Så börjar hösten tyvärr närma sig och vårat träffprogram börja lida mot sitt slut.
Lördagen den 20 September blir våran sista träff för i år.
Träffen blir vid TM Racing som kommer hålla öppet i sina lokaler och erbjuda specialpriser i sin butik!!!
Träffen pågår mellen kl 11.00-14.00

http://www.tmracing.se/

//Niklas

Senast redigerat av WeDo (12 september 2008)

WeDo
12 september 2008 · 3 390 Inlägg

Men.... Jag som precis ställt av min sad

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Tribbe SAAB♥SUBARU
12 september 2008 · 1 636 Inlägg

En liten fråga bara hmm Vi som kommer och tittar? Var parkerar man? Dom som ställer ut lär väll ta upp parkeringen? Hursom så kommer jag på någe vis smile

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
joacim77
12 september 2008 · 204 Inlägg

Hmm...samma dag som SCF i E-tuna.... hmm

"Tamdiu discendum est, quamdiu vivas"
saabsson
13 september 2008 · 35 Inlägg

Tribbe skrev:
En liten fråga bara hmm Vi som kommer och tittar? Var parkerar man? Dom som ställer ut lär väll ta upp parkeringen? Hursom så kommer jag på någe vis smile

Bara man åker Saab så parkerar alla på samma ställe!!!
Sedan får vi lösa det när vi ser hur många som kommer;)

turborobert
14 september 2008 · 5 Inlägg

har ju hela skf parkeringen att ställa er på så de är nog inga större problem..cool

Backlundaren
14 september 2008 · 314 Inlägg

Jag kan komma att titta förbi smile

Tribbe SAAB♥SUBARU
14 september 2008 · 1 636 Inlägg

turborobert skrev:
har ju hela skf parkeringen att ställa er på så de är nog inga större problem..cool

Trode inte att man fick stå där. Men får man det så bör det ju inte vara några problem alls smile
Har dock dykt upp andra problem för just mig som gör att jag kanske inte kan komma... sad

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
SaaB_Turbo
21 september 2008 · 336 Inlägg

Tribbe skrev:

turborobert skrev:
har ju hela skf parkeringen att ställa er på så de är nog inga större problem..cool

Trode inte att man fick stå där. Men får man det så bör det ju inte vara några problem alls smile
Har dock dykt upp andra problem för just mig som gör att jag kanske inte kan komma... sad

Det får man nog inte heller tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang