4036
Sök

Mätarhållare från Realcar "Universal"

Avstängd
116 Inlägg
4 oktober 2008
Trådstartare
#1
Tjo

Undrar om nån har köpt den här mätarhållarn till sin Volvo s40 -98a ?
Passar den bra ? Inga kanter utanför eller liknande ?

http://www.realcar.se/images/prod250/unint111901.jpg

Snabba svar tack big_smile

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
5 oktober 2008
#2
Köp från ebay istället, finns de som ersätter hela a-stoplen. blir grymt snyggt. kika på min bil får du se. Billga är de också


Gödseldräng
4 529 Inlägg
5 oktober 2008
#3
LuCiiifer skrev:
Köp från ebay istället, finns de som ersätter hela a-stoplen. blir grymt snyggt. kika på min bil får du se. Billga är de också

vad heter det mätarhållare på engelska då ? tongue
Senast redigerat av Team-Adolfsson (5 oktober 2008)


DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
5 oktober 2008
#4
böööh! kommer fan inte i håg.. gauge pod tror jag big_smile


\m/(><)\m/
742 Inlägg
5 oktober 2008
#5
realcar säljer väl en hållare för 3 mätare som ersätter hela klädseln på a-stolpen
Senast redigerat av isso (5 oktober 2008)

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
5 oktober 2008
#6
Mätarhållare heter mycket riktigt gauge pod på engelska men vad heter det på tyska då ??

Hittar inga hållare för saab på ebay.com så jag tänkte prova lyckan på ebay.de istället.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Avstängd
116 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
#7
LuCiiifer skrev:
Köp från ebay istället, finns de som ersätter hela a-stoplen. blir grymt snyggt. kika på min bil får du se. Billga är de också

hitta ingen till min bil men tack för tippset :p

varför jag vill ha den mätarhållarn är för att den finns till andra a-stolpen, så passagerar kan också kolla på mätarna :p

401 Inlägg
5 oktober 2008
#8
På tyska heter det Instrumentenhalter oder Zusatzinstrument halter

TBOC_Razor skrev:
Mätarhållare heter mycket riktigt gauge pod på engelska men vad heter det på tyska då ??

Hittar inga hållare för saab på ebay.com så jag tänkte prova lyckan på ebay.de istället.
Senast redigerat av Schumi (5 oktober 2008)



Sök