tjenare. har nyss köpt in Infinity Slutsteg REF-475A från BRL.se och är ute efter några bra baslåder någon som vet vad man kan köpa in? som passar bra te slutsteget? är ny ang bil ljud :p
Annars så brukar rekomenderad lådvolym stå i spec`en. Så det är bara att bygga själv
Mvh Tommy
Okej. du har inge bra tips på någon?
info om slutsteget
4-kanals slutsteg med tuff snygg design och välljud från Infinity. Steget lämnar mycket effekt och har låg strömförbrukning tack vare PWM MOSFET-kretsar. Inbyggda delningsfilter gör det enkelt att justera ljudsystemet. Det finns även en lågnivåutgång för att kunna föra signalen vidare till fler slutsteg.
Annars så brukar rekomenderad lådvolym stå i spec`en. Så det är bara att bygga själv
Mvh Tommy
Okej. du har inge bra tips på någon?
info om slutsteget
4-kanals slutsteg med tuff snygg design och välljud från Infinity. Steget lämnar mycket effekt och har låg strömförbrukning tack vare PWM MOSFET-kretsar. Inbyggda delningsfilter gör det enkelt att justera ljudsystemet. Det finns även en lågnivåutgång för att kunna föra signalen vidare till fler slutsteg.
Är en väldigt skön låda som låter riktigt jäkla bra till vad man än spelar. Sen i och med att du har ett 4-kanals steg så räcker det att du bryggar ena sidan och kör framsystem på andra