Gillade bild 1,2,3 och 5. Dom andra var det väl inte heller något större fel på. Men bild 2 var cool för att där blir jag åksjuk Bild3 var nice med ljuset i bakgrunden och vattendropparna som ligger på bilen. Ger en burrig och kall höstkänsla.
Gillade bild 1,2,3 och 5. Dom andra var det väl inte heller något större fel på. Men bild 2 var cool för att där blir jag åksjuk Bild3 var nice med ljuset i bakgrunden och vattendropparna som ligger på bilen. Ger en burrig och kall höstkänsla.
Trevliga bilder! Jag gillar den sista bilden mest men det hade varit ännu bättre om bilen stått mitt i vägen. Dessutom är jag inte så förtjust i att blanda olika redigerings/fototekniker i samma bildserie. Försök hålla dig till en nästa gång
taway nja tycker de är kul o prova olika grejer så det får bli lite different hehe
Jaja, gör som du vill Bild 4 tycker jag dock är för mörk och sen tänker jag föreslå att du målar över regplåtarna med svart färg nästa gång. Blir så mycket snyggare, speciellt på en bild som nummer två...