4367
Sök

Alla ska ha en sportbil tydligen, här är Lada Revolution 3

DFFL
9 020 Inlägg
11 oktober 2008
Jävligt snygg, och att det är en Lada gör det bara häftigare. big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Ace Ventura
1 240 Inlägg
11 oktober 2008
FireTraXX skrev:
Jävligt snygg, och att det är en Lada gör det bara häftigare. big_smile

cool

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
11 oktober 2008
vi hade en lada i bosnien... kvalité till 100%

Inspiration comes standard

1 661 Inlägg
11 oktober 2008
Hehe, cool. Men är det inte en concept bil da?

3 650 Inlägg
11 oktober 2008
ser inte bildern men ryssar å bilar går INTE ihop! varken när det gäller nybyggda lr stylade

edit: såg bilderna nu å säger bara hahahhaa

btw, fälgarna ser ut som dom jag hade på min RC bil
Senast redigerat av Kesler (11 oktober 2008)

3 235 Inlägg
11 oktober 2008
Kesler skrev:
ser inte bildern men ryssar å bilar går INTE ihop! varken när det gäller nybyggda lr stylade

edit: såg bilderna nu å säger bara hahahhaa

btw, fälgarna ser ut som dom jag hade på min RC bil

Haha!
Jag tycker den var fin, och fälgarna är rätt snygga med!
Undrar vad du säger den dagen då Ladan lämnar dig låååångt bakom sig:)

4 001 Inlägg
11 oktober 2008
kolla in den här:

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

4 682 Inlägg
12 oktober 2008
ja visst kan ryssarna göra bilar smile

Opelfreak
431 Inlägg
12 oktober 2008
Tyckte den såg rätt ball ut allt.

"Egentligen borde alla köra Opel"
Opel Corsa A 1,8i 16v wide -90 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=87942
Opel Rekord D diesel -76 http://www.garaget.org/?car=53095

Smålänning
7 887 Inlägg
12 oktober 2008
Lite halvcool, särskilt för att vara en LADA. Men enligt mig är Nivan fortfaronde snyggast big_smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

4 682 Inlägg
12 oktober 2008
twin_cam skrev:
Lite halvcool, särskilt för att vara en LADA. Men enligt mig är Nivan fortfaronde snyggast big_smile

jo men de ska ju såklart va rally versionen , t3 cool . http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c … ms2006.JPG

Smålänning
7 887 Inlägg
12 oktober 2008
Moparboy440 skrev:
twin_cam skrev:

jo men de ska ju såklart va rally versionen , t3 cool . http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c … ms2006.JPG

HAHA, Paris - Dakar nästa big_smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

933 Inlägg
12 oktober 2008
Tyckte den va skit ball, sen att det va en lada också. Haha
Klockren bil ju tongue

Almännt tokig
481 Inlägg
12 oktober 2008
Frän smile angående gamla lada bilar typ 2105 och vaz så är dom lite som ae86 corollor slöa men kul viktfördelade lätta i röven som attan smile
Senast redigerat av LoFET (12 oktober 2008)

Inline sixes ist sie scheisse.......

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
* Klåpare
1 718 Inlägg
14 oktober 2008
Nej, den gillade jag verkligen inte. Blandningen av mjuka och skarpa linjer är inte snyggt gjort. Och helt seriöst, kolla in vingen! Vem skulle vilja ha en sån på sin bil? Strålkastarna, backspeglarna och baklyktorna ser konstiga ut. Färgkombinationen är heller ingen höjdare, skulle se bättre ut helt i rött, alternativt mer silver. Som grädde på moset ser det ut  som det sitter ändrör från Biltema på den, inget plus om man vill se dyr och exklusiv ut med den.

Nyskapande? Ja.
Snygg? Absolut inte. Men vem vet, om 10 år kanske den ser modern ut för sin ålder om bilmodet utveklas åt samma håll. roll

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
14 oktober 2008
Såg ju faktist helt okej ut för att komma från Lada, bör ju även vara rätt billig. smile Första tanken som for genom mitt huvud när jag såg den var "en liten, kantig Koenigsegg". Dock så kunde dom ju ha petat i nån lite sportigare motor än en från Renault... men dom kanske inte har kunskapen att bygga en bil som håller för mer effekt. tongue

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

I bleed Ford blue
221 Inlägg
14 oktober 2008
Ful som stryk !

En wannbe sportbil utan snygga former, ser ut som en kitcar.

I dont need sex, the goverment fucks me every day !

Ingen himmel är så blå som min
2 983 Inlägg
15 oktober 2008
Varför har dom bara en sorts fälgar? På ena sidan "pekar" dom framåt och på andra bakåt. Det borde vara 2 höger o 2 vänster-fälgar. Den kommer ju att dra åt vänster med det luftflödet big_smile

Nä, men samma fenomen finns ju på Porsche, nya V70II m fl med osymmetriska fälgar.

Bilen i sig är väl inte ful som stryk men jag hade inte betalat för en....

/Mattias

Sök