4191
Sök

byte av vinge!

767 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
#1
Har köpt mig en kolfiber vinge till min 93ss aero 03:a har en orginal på nu som ja vill plocka bort men när ja öppnade och kollade på den nya så märkte ja att det bara fanns 2 hål får styr pinnarna.... måste man borra nya hål då och köpa skruvar el någon som har gjort detta på sin bil?

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

336 Inlägg
19 oktober 2008
#2
viserligen har jag en og 9-3!! men jag hade samma problem på min. jag köpte en vinge.jag borrade nya hål i plåten och på vingen samt att jag gängade hålen på vingen!sen bara dit med allt smile mkt enkelt

volvo 740:)

767 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
#3
ok får väl bli så men ja tänkte använda orginal hålen som redan finns där.hehehe

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se


Sök