vill oxå göra det på min bil, fast har inte hunnit än. Bara att tvätta konsollen ifall det e nån silikon på konsollerna eller nån vaxskit, thinner e rätt bra att tvätta med, sen preima och lacka.
Man kan ju tejpa runt värme reglachen( hur man nu stavar det) där alla siffror är, fast då blir det ju ingen färg där men tycket att det ser rätt bra ut när man har orginal färgen runt reglaschen.
tips e o köpa en konsoll från skroten konstar inte mer än en hundring så slipper man förstöra sin ifall det skulle bli dåligt
rostskyddsmålare