rickylicious skrev:
Shallie skrev:
menar du att ja ska klippa på en stående lastbil ? eller att ja ska köpa ett utav dem ?
Men snälla tänk själv... Du kan ju inte gå och klippa i andras bilar.
HAHAHAH!!!

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart
"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.