6237
Sök

Semesterhus på hjul.

Herr
285 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
#1
Är det någon som håller på att iordningställa sommarens turnebuss/van?

Vore kul att läsa och se lite bilder på olika lösningar hur man valt boendet  på hjul under semesterturen.

För inte är det väl så att alla drar till Öland och bor i tält?

Ingen som tänkt sig en tur ned mot Adriatiska kusten?

Vad har ni för planer inför sommaren?

712 Inlägg
28 oktober 2008
#2
Hoppas det dyker upp några bilder..
Skulle själv vilja ha en riktig partyvan.. lr ngt mer seriösare så man kan dra på roadtrip big_smile


Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
28 oktober 2008
#3

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Herr
285 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
#4
Jo husbuss är väl en sak, men lite fiffiga lösningar i en mindre skåpbil vore kul att se. Exempelvis en Ford Express med dubbelbädd och lite förvaring, tv i taket m.m. Sånt vore kul att se.

Sen är det ju inte helt fel att styra söderut mot värmen och handla "godis" på vägen hem på Calle eller likn. butiker.


Sök