Efterlyser Intresse: Linköpingsbor se hit.

edet
5 oktober 2008 · 3 Inlägg

Kan jag knipa 10:e platsen? Är intresserad. Är intresset bindande?

neckwomen_88
6 oktober 2008 ·

hur går det för er?  hittat några intressanta lokaler än?  följer med nyfikenhet!

Knobi
10 oktober 2008 · 89 Inlägg

Ja vi har faktiskt detta under kontroll tro det eller ej. Vi har kikat lite . Men det är lite urbackning och inte så stort intresse som jag hoppats. så jag antar att man får ligga på parkeringen och skruva ett tag till .. Elr ?

neckwomen_88
10 oktober 2008 ·

lägg upp en tråd på streetx också?  där är det ju alltid folk som letar garage...

gissar även på att många avvaktar tills till det är färdigt med vilken lokal det blir, fastställd hyra etc..

DTurpin
11 oktober 2008 · 2 Inlägg

Knobi skrev:
Ja vi har faktiskt detta under kontroll tro det eller ej. Vi har kikat lite . Men det är lite urbackning och inte så stort intresse som jag hoppats. så jag antar att man får ligga på parkeringen och skruva ett tag till .. Elr ?

Jag kan mycket väl tänka mig två platser om priset blir vad du ursprungligen tänkt dig. Ifall det behövs mer folk

hakkis
14 oktober 2008 · 8 Inlägg

om de finns plats så är jag på! är intreserad som fan.. måste få min blivande drifting bil under tak! nu håller ja till i pappas garage i gardnison. tacksam för svar

Senast redigerat av hakkis (14 oktober 2008)

Ford Sierra (1989)
Knobi
15 oktober 2008 · 89 Inlägg

Nu har jag garanterat 10 st som är villiga. nu är det upp till mig och kolla ännu mer aktivt efter lokaler och dyl. hör av mig senare i veckan ...

aTTi
29 oktober 2008 · 37 Inlägg

Ingen lokal på g än? Tråkigt att fortfarande vara utan garage nu när vintern kommer med stormsteg hmm Säg till om det finns något man kan hjälpa till eller bidra med! /A

neckwomen_88
30 oktober 2008 ·

Här i Örebro finns det massor med platser för vinterförvaring av bil alt enklare mek i hyreshusens parkeringsgarage... i mitt hus finns massa lediga platser i parkeringsgaraget då inte alla studenter har bil tongue    passerkort in och gallerplatser. Kanske finns i Linköping med?

kanske värt att kolla upp om det krisar och Knobi inte hittar nån lokal?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang