Inför: Vinterbilsträff Bauhause i Norröping 1 November!! kl 20,00

__AleXx_ oijoij-society.com
26 oktober 2008 · 774 Inlägg

Hahaha faaan denna tråd är min fAvVo på forumet wink haha! smile

Tyvärr kommer











INTE!

Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
Lindgren_
26 oktober 2008 · 2 644 Inlägg

RobbanMannen skrev:
Jag håller med alla i denna stad har problem nästan, Är ingen som tvingar dom negativa att komma men vet att det finns många an¨dra som vill komma på den, SÅ DENNA TRÄFF KOMMER ATT BLI AV I ALLA FALL OCH DOM SOM VILL FÅR KOMMA!!! MVH/// ROBBANMANNEN

undra vem fan som är felet ? jag tycker som många andra att det är lilla mytomankalle med andra ord robban mannen.. lägg ner istället och sluta mytta..

R fälgar 19tum från volvo orginal nypris 35200kr
Värt att lägga på en fin bil.

Vill inte ha äkliga KINA kopior Äkta vara är bäst smile


så står det på din pappas s60.. dom fälgarna köpte du av johan larsson för 4 eller 5 tusen och 19" R-fälgar såldes inte som orginal av volvo smile och nordic R på en s60 2.4T med fake r fälgar och r grill är mycket att ha smile

och din 850 med R styling är inte mycket bättre heller du..

Så inte fna ska du komma och klaga på dom som inte gillar att du förstör för träffarna i nkpg att dom har skitbilar för du har inget bättre själv smile

men du kan nog gå dit själv och stå där det kommer säkert 1 eller 2 moppepojkar smile

jag ska nog komma förbi och skratta åt dig med smile riktigt jävla högt smile

Senast redigerat av Lindgren_ (26 oktober 2008)

Johan Lindgren
Astramarkus
26 oktober 2008 · 455 Inlägg

epic110 skrev:
förstår inte varför folk kör vinterbil när de inte finns nån vinter?? tongue

För att vägverket tror att det är vinter och saltar som om det kom två meter snö varje natt... Skulle tagit BMW:n ner om jag inte jobbat denna helg.

/Markus

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Opel Vectra OPC "Black n chrome" (2008)
Jensa_H
26 oktober 2008 · 188 Inlägg

Enligt mig är det riktigt löjligt att ens disskutera detta!Väx upp för fan och lås denna onödiga tråd!

http://www.garaget.org/?car=19616
Jens Hedström
Kör volvo 855 R med steg 4trimm från Autotech
mr_jonsson V8 Twin Turbo
26 oktober 2008 · 123 Inlägg

Kommer med min nya räcer! Håll utkik efter en röd audi rs6 mtm avant wink

Peking_tjej
27 oktober 2008 · 82 Inlägg

Vinterbilträff haha jo visst, kan ju knapt säga att det är vinter, inte änns minusgrader ute ju o inte faan är det någon snö heller. Ser ingen anledning o ha träff nu......

For-D
27 oktober 2008 · 36 Inlägg

Bättre o skita i den här ``träffen´´.. eller så ha den typ på okq8 vid stockholmsrondellen för det kommer inte ens fylla den parkeringen med dina fjaskon !!!!

robbanmannen lägg när anars. tycker du med gott kan vänta tills det blir stora träffar o inga fjaskon.

blir ju ändå att åka på http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=105976

Senast redigerat av For-D (27 oktober 2008)

wallan
27 oktober 2008 · 66 Inlägg

dena trådskapare fattar inte vad vinter inebär uplysningsvis inebär de snö o inte ösregn hahhahahahah

LÅS TRÅDEN FÖR FAN!

Senast redigerat av wallan (27 oktober 2008)

Volvo FTW
WeDo
27 oktober 2008 · 3 390 Inlägg

Nu lägger ni av.... Bara för att en person vill annordna en träff och ni tycker att han inte bör göra det så finns det ingen anledning till ren mobbning.

Se detta som en gemensam varning innan dessa blir personliga !


MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Blida
28 oktober 2008 · 654 Inlägg

Låt Pojken ha en träff/vinterträff bäst han vill och när han vill.För ingen på något forum äger en ensam rätt vad gäller träffarna i Norrköping eller andra städer heller för den delen.MEN vad ni dock kan be om är att han inte annonserar om detta i BAUHAUSE (stavningen) regins namn.utan i SITT EGNA så inga missförstånd kan göras från ev besökare långt i från Norrköping.
Sen om träffen äger rum på bauhause eller nere på otten är skit samma,alla har typ lika mycket rätt att visstas där som nån annan.Störs ni av tex ljudet eller annat då träffen äger rum,ring polisen och klaga eller dylikt.*NI*(ni vet vilka ni är och vilka jag tänker på),om ni har fått ett samarbete med polisen,meddela då gärna dom att ni inte står bakom denna träff.

kaiserr
1 november 2008 · 67 Inlägg

det är ju ingen mom träff men det är ju alltid kul o träffa på lite bilar när man endå är ute och glider:)

Willy Slide in, Burn out
2 november 2008 · 91 Inlägg

Du, vilken bilträff du arrangerade igår..

Var inte en käft där när jag åkte förbi vid 20:25.

Bra jobbat killen, hoppas att du slutar med dina "så kallade" bilträffar nu?

Eller?

Vem fan är Lindgren_?
VAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVA?
stockis89
2 november 2008 · 2 Inlägg

5 Vinterholkar ifrån SKPG var där strax efter 20 tiden. Det var ju inga problem att hitta parkeringsplatser iallafall.....

Då det endast var vi där. Inte för att jag hade förväntat mig det häller.

Fjasko BIGTIME

Senast redigerat av stockis89 (2 november 2008)

J3lv4n
2 november 2008 · 89 Inlägg

Willy skrev:
Du, vilken bilträff du arrangerade igår..

Var inte en käft där när jag åkte förbi vid 20:25.

Bra jobbat killen, hoppas att du slutar med dina "så kallade" bilträffar nu?

Eller?

Tror han har förstått poängen nu, 2 träffar arrangerade 2 fiaskon. Och efter allt liv med denna träff så tror jag inte det blir några fler träffar arrangerade från hans sida. smile

Toyota Supra "MKIV" (1994)
Willy Slide in, Burn out
2 november 2008 · 91 Inlägg

J3lv4n skrev:

Willy skrev:
Du, vilken bilträff du arrangerade igår..

Var inte en käft där när jag åkte förbi vid 20:25.

Bra jobbat killen, hoppas att du slutar med dina "så kallade" bilträffar nu?

Eller?

Tror han har förstått poängen nu, 2 träffar arrangerade 2 fiaskon. Och efter allt liv med denna träff så tror jag inte det blir några fler träffar arrangerade från hans sida. smile

Får hoppas på det.

Vem fan är Lindgren_?
VAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVA?
WeDo
2 november 2008 · 3 390 Inlägg

Låser här

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang