3671
Sök

ISO kantakt

310 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
#1
Tjena, jag undrar hur man byter plats på stiften på en iso kontakt, om det nu går wink

http://www.dbakuten.se/images/products_ … 5718_1.jpg


Försöker iaf
12 819 Inlägg
6 november 2008
#2
Vardör ska du göra det?
Det är annars bara att dra ut som, sitter en liten "pinne" som hakar fast den, bara pilla in den med en skruvmejsel å dra ut sen.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

310 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
#3
te_wik skrev:
Vardör ska du göra det?
Det är annars bara att dra ut som, sitter en liten "pinne" som hakar fast den, bara pilla in den med en skruvmejsel å dra ut sen.

Mvh Tommy

okej ska prova tongue varför jag ska byta är för att om jag byter plats på 2 så passar det i en som redan är inkopplad, då slipper jag ha sönder den nya kontakten wink


310 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
#4
sonken91 skrev:
te_wik skrev:
Vardör ska du göra det?
Det är annars bara att dra ut som, sitter en liten "pinne" som hakar fast den, bara pilla in den med en skruvmejsel å dra ut sen.

Mvh Tommy

okej ska prova tongue varför jag ska byta är för att om jag byter plats på 2 så passar det i en som redan är inkopplad, då slipper jag ha sönder den nya kontakten wink

haha var ju skit lätt wink nu slapp jag ha sönder den nya kontakten tongue tackar !


Försöker iaf
12 819 Inlägg

Sök