7 november 2008
Trådstartare
Hej, har fått 2 små rostfläckar på bilen. Jag brukar slipa. grundfärg, spackel, slipa slipa slipa, och sen lacka, och sist men itne minst klarlack. MEN jag maskerar alltid runt det oönskade stället... men då blir det en ful kant när jag har lackat.. HUr ska man gå till väga för o slippa dessa ?
enpetar-klubben