Jag har nu inom en snar framtid tänkt att beställa 5meter svart superstretch som jag ska klä in en hel del saker med i bilen.
Nu vill jag ha lite tips på hur man lättast får det bra. Några knep på hur man ska värma. Hur mycket lim man ska ha på. Hur mycket lim det går åt? Hur mycket går det sträcka det?
Ni som har använt det. Säg hur ni gjorde för att få det bra
Det som ska kläs in är; Taket. Dörrsidorna. A.B och C-stolparna. Hatthyllan.