4601
Sök

hjälp med saab

671 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
#1
tjena jag kopplade in mina ledlampor till spolarna via en kabel till cigguttaget men det verkar ju inte vara
nå ström i det. så vet nån vad som är mest förekommande fel förutom säkringen som var hel..

och min modell satt det bara en skyddsplutt i uttaget och lampan lyser i uttaget..

och vet nån hur man får ut hela panelen så man kan titta utan att bryta sönder all plast.

eller finns det fler säkringar


Administratör
11 968 Inlägg
13 november 2008
#2
Vänligen läs rubriksanvisningarna innan du skapar tråd i forumet.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök