6633
Sök

Lacken på Volvo 855.a

583 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
Tjenare.
Jag funderar på och slipa ner lacken på bilen lite och dra på ny lack då jag tycker bilen ser mer grå ut idag en för vit

är det bäst och köra in den till en lackering för lägga på ny lack?
tänkte mer så det inte ser ut som skit efter. ??

310 Inlägg
14 november 2008
absolut bästa resultatet får du nog hos en lackerare.. om du inte har tillgång till färgspruta och är väldigt kunnig

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes

583 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
_IsakssoN_ skrev:
absolut bästa resultatet får du nog hos en lackerare.. om du inte har tillgång till färgspruta och är väldigt kunnig

Har inte möjligheten och köra färgspruta då mitt garags är så att jag endas får in bilen idag lol

men tack för svaret har snacka med lackeraren han skulle ta 3000 pix för lägga på ett lager lack.

1 324 Inlägg
15 november 2008
bengan87 skrev:
_IsakssoN_ skrev:

Har inte möjligheten och köra färgspruta då mitt garags är så att jag endas får in bilen idag lol

men tack för svaret har snacka med lackeraren han skulle ta 3000 pix för lägga på ett lager lack.

Det är verkligen inte dyrt eller? wink

583 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
DiZturbed skrev:
bengan87 skrev:
_IsakssoN_ skrev:

Det är verkligen inte dyrt eller? wink

ne det kan man lätt säga men är sugen på och lägga på laserblå färg en för den vita jag har. hmm
äre någon som vet vad färg ligger på ca och köpa av en lackerings firma? om man gör det själv. kanske kan låna ett stort garage smile
Senast redigerat av bengan87 (15 november 2008)

Sök