oförskämda andvändare

sleepy
15 november 2008 · 103 Inlägg

alltså visst man kan ge en pik till nån med glimten i ögat, men seriöst sitter man och skriver rent nerklankande kommentarer till andra ink mig, och själv sitter och skryter om en bil som man inte själv har eller lagt upp då vet inte jag, hoppas dom ser vilken det är och tar bort han eller åtminstonde ger en varning för såna påhopp vill då varken jag eller andra veta av om ni kollar mina kommentarer så ser ni snart vem det e.................. väx upp Danne, nu får det fan vara nog på ner trackningen

Kör numera skyline gts :D
Den som ingen Turbo har den får åka utan Bar:p
GLÖM INTE att kika på projekt bilderna:)
film klipp: http://www.vimeo.com/user739440/videos
DoT Häst
15 november 2008 · 1 099 Inlägg

Tryck på det lilla röda utropstecknet och anmäl till en moderator..
Det är nog det ända du kan göra.

Än är inte den sista idioten född..
undergroundracing
15 november 2008 ·

Spydig liten avundsjuk människa, blir garanterat utkastad, sådan personer har inte här att göra.

Seth
15 november 2008 · 3 354 Inlägg

skulle inte vilja se komentarerna på hans bil

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
sleepy
15 november 2008 · 103 Inlägg

ja frågan är om man verkligen har en bil tror killen e 12bast och inkörd på volvo jag.......
angående den röda knappen så har har jag tryckt där många ggr till och med åt andra personer som jag tycket var lite väl påhoppigt men jaja tråkigt att en del e så

Kör numera skyline gts :D
Den som ingen Turbo har den får åka utan Bar:p
GLÖM INTE att kika på projekt bilderna:)
film klipp: http://www.vimeo.com/user739440/videos
Seth
15 november 2008 · 3 354 Inlägg

får se när han tittar in på min sida.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Muttley
15 november 2008 ·

ja han lär ju bli avstängd för han är inte här för något bilintresse. sådana användare ska rakt ut härifrån och aldrig mer få komma hit för han har visat sitt intresse och det är enbart att kalla andras bilar för bajs och klena och fula.
men han fick ju ändå inte ha kvar sin bil för som han skrev i sleepys gästbok så har någon "stänkt" ner hans bil.
Om man ska snacka och vara oförskämd mot folk så kan man åtminstone lära sig att stava ordentligt smile

Skaune
15 november 2008 ·

E de nått o bry sig om ifall någon sitter o slänger iväg en massa omogna kommentarer? kontakta moderatorerna istället. atagligen bara någon som e avis, se det så istället!

Muttley
15 november 2008 ·

Axor skrev:
E de nått o bry sig om ifall någon sitter o slänger iväg en massa omogna kommentarer? kontakta moderatorerna istället. atagligen bara någon som e avis, se det så istället!

han är nog inte avis utan ute för att få folk att känna sig dåliga efter att dömma av hans extremt mogna kommentarer, ta en titt vad han själv skrivit till folket här på garaget.
han snackar visst mest skit om saab.

DoT Häst
15 november 2008 · 1 099 Inlägg

tkd_rille skrev:

Axor skrev:
E de nått o bry sig om ifall någon sitter o slänger iväg en massa omogna kommentarer? kontakta moderatorerna istället. atagligen bara någon som e avis, se det så istället!

han är nog inte avis utan ute för att få folk att känna sig dåliga efter att dömma av hans extremt mogna kommentarer, ta en titt vad han själv skrivit till folket här på garaget.
han snackar visst mest skit om saab.

Verkar så. hmm Sorglig människa.

Än är inte den sista idioten född..
blacken
15 november 2008 ·

Det kanske är lite oförskämt att fråga, men vad är en ANDvändare för nåt?. Att vända på änder till höger och vänster utan vare sig urskillning eller den specifika and individens tillstånd är oförskämt..big_smile

DoT Häst
15 november 2008 · 1 099 Inlägg

blacken skrev:
Det kanske är lite oförskämt att fråga, men vad är en ANDvändare för nåt?.

Jag tror nog du förstod vad han menade.

Än är inte den sista idioten född..
prodrive Avstängd
15 november 2008 · 962 Inlägg

Han är ju inte seriös, han sitter säkert och asgarvar åt er som tar illa vid er =Þ

Forumtroll kallas det!

Senast redigerat av prodrive (15 november 2008)

Marqus Master of the obvious
15 november 2008 · 636 Inlägg

Alltså visst är det tråkigt med sånna noller, men varför tar ni åt er?

en ip ban kanske skulle sitta fint.

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC
rekord_sport
15 november 2008 · 32 Inlägg

ballt att inlägget är anmält för 4 dygn sedan och inget har hänt än? Ska det ta sådan tid? Sånt där folk som förstör för amdra.

Opel calibra "Av barnen kallad -Blixten-" (1991)
Opel Omega "Irmscher" (1996)
volvo_nicke3 Avstängd
15 november 2008 · 519 Inlägg

hahaha, han ska ju inte säga nått för han har ju säkert själv ingen bil? haha bört med skräpet! hmm

Senast redigerat av volvo_nicke3 (15 november 2008)

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
prodrive Avstängd
15 november 2008 · 962 Inlägg

rekord_sport skrev:
ballt att inlägget är anmält för 4 dygn sedan och inget har hänt än? Ska det ta sådan tid? Sånt där folk som förstör för amdra.

På vilket sätt förstör han för andra? Ta bort kommentaren om ni inte gillar den...

Snacka om i-lands problem...

rekord_sport
15 november 2008 · 32 Inlägg

prodrive skrev:

rekord_sport skrev:
ballt att inlägget är anmält för 4 dygn sedan och inget har hänt än? Ska det ta sådan tid? Sånt där folk som förstör för amdra.

På vilket sätt förstör han för andra? Ta bort kommentaren om ni inte gillar den...

Snacka om i-lands problem...

"!" ja du säg de. Men vill du ha ett nytt lunar här så varsågod. Tilåts sådana där idioter på ett sånt här ställe så blir de ju bara fler till slut o vips har vi en bra mötesplats för bilintresserade som förstörts av en massa inkompetenta glin. Ja kommenterar väl hur ja vill, men beter man sig som han gör så sj klart så stör sig många på det.

Opel calibra "Av barnen kallad -Blixten-" (1991)
Opel Omega "Irmscher" (1996)
prodrive Avstängd
15 november 2008 · 962 Inlägg

rekord_sport skrev:

prodrive skrev:

rekord_sport skrev:
ballt att inlägget är anmält för 4 dygn sedan och inget har hänt än? Ska det ta sådan tid? Sånt där folk som förstör för amdra.

På vilket sätt förstör han för andra? Ta bort kommentaren om ni inte gillar den...

Snacka om i-lands problem...

"!" ja du säg de. Men vill du ha ett nytt lunar här så varsågod. Tilåts sådana där idioter på ett sånt här ställe så blir de ju bara fler till slut o vips har vi en bra mötesplats för bilintresserade som förstörts av en massa inkompetenta glin. Ja kommenterar väl hur ja vill, men beter man sig som han gör så sj klart så stör sig många på det.

Bryr sig ingen om honom/han/dom så kommer dom ju tröttna, är det så svårt att räkna ut? Nu får h*n ju som den vill, massa upprörda svar och trådar i forumet.

Dessutom hjälper ju ingen ip ban, det är ju bara att köra proxy och regga en ny användare...

Senast redigerat av prodrive (15 november 2008)

chrizz Administratör
15 november 2008 · 11 783 Inlägg

Använd rapporteringsfunktionen. Det är inte svårare än så.

Låser här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang