Drönirettab skrev:Glöm inte att skicka ett flyttkort. Visst känns det löjligt, men bevisligen kan sånt hända. Glöm inte att ladda upp främre batteriet ändå.
BMTech skrev:Det är skönt att erkänna fel så du behöver inte skämmas allts Att fela är ju mänskligt ...