Kör du med steg till både basar och 6x9?
Låter det enbart med bilen igång?
Följer det bilens motorvarv?
Måste du bryta strömmen till stereon eller slutstegen för att bli av med dom?
Börjar det låta igen direkt när du sätter tillbaka strömmen med stereon avstängd?