3917
Sök

Alla som har en Peugeot 306 till salu, hör av er!!

Avstängd
232 Inlägg
19 november 2008
Trådstartare
Alla som har en Peugeot 306 till salu, hör av er!!

12 086 Inlägg
19 november 2008
Vissa lär sig aldrig..

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
19 november 2008
B b b b b b blocket
Senast redigerat av TenZer (19 november 2008)

Rock'n Roll

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
19 november 2008
har en till salu för rätt pris

Häst
1 099 Inlägg
19 november 2008

Än är inte den sista idioten född..

dARKiE
5 031 Inlägg
19 november 2008
skulle du inte ha sidor till företag som importerar bilar nyss ;(
Senast redigerat av Darkie (19 november 2008)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Försöker iaf
12 819 Inlägg
19 november 2008
TenZer skrev:
B b b b b b blocket

Varför ska alla lyfta fram blocket?

Annonstorget här på garaget är gratis. Dock så kommer det inte ut i samma utsträckning men man kan ju alltid prova med det först.

Om allt fler börjar använda garagets egna köp&sälj så växer den ju, blir större och större, bättre och bättre.

Efter ett tag har vi ett annonstorg som är stort och fint.

En tanke bara..

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (19 november 2008)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Häst
1 099 Inlägg
19 november 2008
te_wik skrev:
TenZer skrev:
B b b b b b blocket

Annonstorget här på garaget är gratis. Dock så kommer det inte ut i samma utsträckning men man jan ju alltid prova med det först.

Om allt fler börjar använda garagets egna köp&sälj så växer den ju, blir större och större, bättre och bättre.

En tanke bara..

Mvh Tommy

Aaw, sant.
Jag annonserar bara här.. Blocket går bort direkt. Jävla nötter som ringer när man har annonser där.  smile

Än är inte den sista idioten född..

Avstängd
232 Inlägg
19 november 2008
Trådstartare
Darkie skrev:

vem sa attt jag va ute efter den sidan? eller att jag är ute efter peugeot? kan ju vara en vän? eller familje medlem? eller kanske grannen som sitter utan internet?

12 086 Inlägg
19 november 2008
rawbin skrev:
Darkie skrev:

vem sa attt jag va ute efter den sidan? eller att jag är ute efter peugeot? kan ju vara en vän? eller familje medlem? eller kanske grannen som sitter utan internet?

Du verkar lättretad, något som som tynger dig min vän?

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
19 november 2008
te_wik skrev:
TenZer skrev:
B b b b b b blocket

Annonstorget här på garaget är gratis. Dock så kommer det inte ut i samma utsträckning men man kan ju alltid prova med det först.

En tanke bara..

Mvh Tommy

Sannt, men av alla annonser här jag mailat på är de få svaren jag fått skrämmande få. Jag vet man skall inte maila om man är seriöst intresserad, men jag tycker det är skönare (hatar att prata i telefon tongue) samt var säljaren intresserad av att sälja bilen så skulle han/hon svarat även på mail. En till nackdel med kos delen här är att det ligger kvar många gammla och därmed oftast inaktuella annonser pga att skaparen av annonsen struntar i att ta bort den när denne fått sin produkt såld/köpt/bytt.

En till fördel med blocket är att man kan göra klipp, folk med liten erfarenhet säljer ibland iväg bilar snorbilligt. Men visst, jag ser gärna att kos här på gorg blir minnst lika bra som blocket men det är inte verkligheten idag tyvär.
Senast redigerat av TenZer (19 november 2008)

Rock'n Roll

Försöker iaf
12 819 Inlägg
19 november 2008
TenZer skrev:
Sannt, men av alla annonser här jag mailat på är de få svaren jag fått skrämmande få. Jag vet man skall inte maila om man är seriöst intresserad, men jag tycker det är skönare (hatar att prata i telefon tongue) samt var säljaren intresserad av att sälja bilen så skulle han/hon svarat även på mail. En till nackdel med kos delen här är att det ligger kvar många gammla och därmed oftast inaktuella annonser pga att skaparen av annonsen struntar i att ta bort den när denne fått sin produkt såld/köpt/bytt.

En till fördel med blocket är att man kan göra klipp, folk med liten erfarenhet säljer ibland iväg bilar snorbilligt. Men visst, jag ser gärna att kos här på gorg blir minnst lika bra som blocket men det är inte verkligheten idag tyvär.

Ja men precis min åsikt här.
Jag har aldrig fått svar på något jag frågat om här på Köp och sälj, men det är just
för att så få använder det.

Ju fler som börjar använda det ju bättre blir det ju som sagt.

Jag hade gärna sett en förbättring på den avdelningen.
Just i det du nämner tex, annonser borde plockas bort automatiskt efter 30-60 dagar om man inte förnyar den.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Försöker iaf
1 998 Inlägg
19 november 2008
Jo 60 dagar sen får man förnya eller redigera eller va man vill.

Fick ett mail från nån som hade sett min köpesannons om delar till 325an. Hade glömt bort annonsen men nu borttagen. Just de. Ska ta bort min 740 annons lol

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Sök