4725
Sök

DEFA Extra drivare?

Wolkan
18 november 2008
Trådstartare
#1
Vad menast med att man måste ha en sån till 3000 serien? ska montera det i en 740 och när man läser monteringsanvisningarna så står det att man måste ha en Extra drivare och fattar inte riktigt vad det är för nå tongue nån som vet??

mvh// Daniel

Wolkan
19 november 2008
Trådstartare
#2
Okejokej. nå jo jag har kvar fjärr och allt sånt men inte nån extra drivare men kanske kan ordna det en polare hade en c-låsmotor som hade suttit på förardörren när han köpte sin 740 som han håller på att skrota som jag får köpa av han. tror du att det kan hjälpa nå?

Swedenrockers skrev:
Du har inte en c-låsmotor i förardörren original. Därför monteras det en sådan i förardörren och original givaren sitter kvar och styr de andra dörrarna.
3000-serien är inte dagsfärsk precis, har du fjärr till den som är i bra skick?
Wolkan skrev:
Vad menast med att man måste ha en sån till 3000 serien? ska montera det i en 740 och när man läser monteringsanvisningarna så står det att man måste ha en Extra drivare och fattar inte riktigt vad det är för nå tongue nån som vet??

mvh// Daniel



Sök