19 november 2008
Trådstartare
Är på jakt efter ventilhattar med Opel-loggan på. Men hittar inga...

Har ett par till Subban och dom e grymt coola. Nu vill vi ha tag på såna till OPC´n. Hittade en några med andra bilmärken på på Tradera. Men inte till Opel. Hmm... Nån som vet vart man kan få tag på såna?
Skulle vilja ha med Ford-loggan på oxå, så jag har nåt att ge brorsan i julklapp.

Tacksam för all hjälp jag kan få!
// Lena
Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!