3600
Sök

Det ska börjas i tid *OBS VARNING MKT STARKA BILDER*

Avstängd
1 266 Inlägg
21 november 2008
Trådstartare
Okej det här är det värsta jag har sett sad sad

Länk raderad // Moderator

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

1 963 Inlägg
21 november 2008
Varnar alla att inte titta..

Men are not born - Men are made

Avstängd
1 266 Inlägg
21 november 2008
Trådstartare
Felax skrev:
Varnar alla att inte titta..

Ja jag klarade inte äns av hela..fyfan

3 714 Inlägg
21 november 2008
det där var ju inte direkt mysigt

har sett nått liknande fast då var det N**ister tror jag

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Muttley
21 november 2008
du är sjuk i huvudet, sådant tror jag icke är tillåtet här. och ska faktiskt inte tillåtas se.

502 Inlägg
21 november 2008
Kan någon skriva vad det handlade om?

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad

Avstängd
1 266 Inlägg
21 november 2008
Trådstartare
tkd_rille skrev:
du är sjuk i huvudet, sådant tror jag icke är tillåtet här. och ska faktiskt inte tillåtas se.

Är jag sjuk i huvudet ? ja inte är det jag som står där å slicar iaf...har aldrig sett sånt här förut..min kompis som skickade länken till mig yikes

Avstängd
1 266 Inlägg
21 november 2008
Trådstartare
klarrre skrev:

En liten unge 9 år kanske ? skär halsen av en arab

Muttley
21 november 2008
TheFinnishFlash skrev:
tkd_rille skrev:

Är jag sjuk i huvudet ? ja inte är det jag som står där å slicar iaf...har aldrig sett sånt här förut..min kompis som skickade länken till mig yikes

och lägger upp de på ett sådant här forum?. och du tycker de är skitroligt. ja anser de sjukt att man ska sprida sådana länkar helt enkelt, hoppas att moderatorerna eller chrizz är smartare än dig och tar bort skitet.

VW Ägare
1 011 Inlägg
21 november 2008
TheFinnishFlash skrev:
klarrre skrev:

En liten unge 9 år kanske ? skär halsen av en arab

och framförallt så är det folk runt omkring som hejar på.

Tyvärr titta jag på det.

Henrik Eberlund

Avstängd
1 266 Inlägg
21 november 2008
Trådstartare
tkd_rille skrev:
TheFinnishFlash skrev:
tkd_rille skrev:

och lägger upp de på ett sådant här forum?. och du tycker de är skitroligt. ja anser de sjukt att man ska sprida sådana länkar helt enkelt, hoppas att moderatorerna eller chrizz är smartare än dig och tar bort skitet.

vart har jag sagt att det är roligt ?

1 571 Inlägg
21 november 2008
Ja det var otrevligt men ta bort skiten, det finns ingen anledning att ha sånt här tycker jag. Nästa gång är det barnporr eller något annat.

Muttley
21 november 2008
TheFinnishFlash skrev:
tkd_rille skrev:
TheFinnishFlash skrev:

förmodligen så har man de när man sprider dessa länkarna. du inser väl själv att de är helt fel?. då skickar man inte och visar upp.

2 337 Inlägg
21 november 2008
tkd_rille skrev:
TheFinnishFlash skrev:
tkd_rille skrev:

förmodligen så har man de när man sprider dessa länkarna. du inser väl själv att de är helt fel?. då skickar man inte och visar upp.

Eller så är det ett sätt att få folk (oss) att öppna ögonen och få se vad som faktiskt pågår runt om i världen. Jag säger varken bu eller bä vad gäller OP:ns intentioner, men jag anser att det är jävligt nyttigt att se såna här bilder.

Avstängd
1 266 Inlägg
21 november 2008
Trådstartare
tkd_rille skrev:
TheFinnishFlash skrev:
tkd_rille skrev:

Tycker inte det är ett dugg roligt, vill bara visa vad det finns för sjuka saker i världen..men du vill väl hällre blunda för allt..sen skrev jag ett tydligt varnings medelande..är du så dum att du kollar, så får du skylla dig själv din iq befriade lilla ***** smile

Muttley
21 november 2008
TheFinnishFlash skrev:
tkd_rille skrev:
TheFinnishFlash skrev:

Tycker inte det är ett dugg roligt, vill bara visa vad det finns för sjuka saker i världen..men du vill väl hällre blunda för allt..sen skrev jag ett tydligt varnings medelande..är du så dum att du kollar, så får du skylla dig själv din iq befriade lilla ***** smile

jag blundar inte för allt men vad dem gör i sitt sjukt konstiga land är väl ändå upp till dem. och jag anser att de är för starkt material att visa för världen. vill man titta kan man själv gå in på dessa länkarna anser jag.
även om de är offtopic så måste gränsen gå någonstans.

jag VET att för några år sedan var de ett smarthuvud till som lade upp en sådan här film där man fick se hur folk dog, och den blev borttagen pga för känsligt material. och varför skulle det då bli skillnad på det idag.

blacken
21 november 2008
Det är bara att konstatera att dom knappt har passerat apstadiet i dom länderna.
Och deras kultur ska ska vara "högre" utvecklad än våran. Undrar hur Mona Sahlin skulle regera om hon såg det, och fortfarande framhålla att vi är ociviliserade, samt framhålla att dom är bättre än oss..

4 571 Inlägg
21 november 2008
Det här har absolut inget på garaget att göra!

Administratör
11 968 Inlägg
21 november 2008
Trådskaparen är härmed avstängd och inte längre välkommen på Garaget.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök