du är sjuk i huvudet, sådant tror jag icke är tillåtet här. och ska faktiskt inte tillåtas se.
Är jag sjuk i huvudet ? ja inte är det jag som står där å slicar iaf...har aldrig sett sånt här förut..min kompis som skickade länken till mig
och lägger upp de på ett sådant här forum?. och du tycker de är skitroligt. ja anser de sjukt att man ska sprida sådana länkar helt enkelt, hoppas att moderatorerna eller chrizz är smartare än dig och tar bort skitet.
du är sjuk i huvudet, sådant tror jag icke är tillåtet här. och ska faktiskt inte tillåtas se.
Är jag sjuk i huvudet ? ja inte är det jag som står där å slicar iaf...har aldrig sett sånt här förut..min kompis som skickade länken till mig
och lägger upp de på ett sådant här forum?. och du tycker de är skitroligt. ja anser de sjukt att man ska sprida sådana länkar helt enkelt, hoppas att moderatorerna eller chrizz är smartare än dig och tar bort skitet.
vart har jag sagt att det är roligt ?
Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
förmodligen så har man de när man sprider dessa länkarna. du inser väl själv att de är helt fel?. då skickar man inte och visar upp.
förmodligen så har man de när man sprider dessa länkarna. du inser väl själv att de är helt fel?. då skickar man inte och visar upp.
Eller så är det ett sätt att få folk (oss) att öppna ögonen och få se vad som faktiskt pågår runt om i världen. Jag säger varken bu eller bä vad gäller OP:ns intentioner, men jag anser att det är jävligt nyttigt att se såna här bilder.
Tycker inte det är ett dugg roligt, vill bara visa vad det finns för sjuka saker i världen..men du vill väl hällre blunda för allt..sen skrev jag ett tydligt varnings medelande..är du så dum att du kollar, så får du skylla dig själv din iq befriade lilla *****
Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
Tycker inte det är ett dugg roligt, vill bara visa vad det finns för sjuka saker i världen..men du vill väl hällre blunda för allt..sen skrev jag ett tydligt varnings medelande..är du så dum att du kollar, så får du skylla dig själv din iq befriade lilla *****
jag blundar inte för allt men vad dem gör i sitt sjukt konstiga land är väl ändå upp till dem. och jag anser att de är för starkt material att visa för världen. vill man titta kan man själv gå in på dessa länkarna anser jag. även om de är offtopic så måste gränsen gå någonstans.
jag VET att för några år sedan var de ett smarthuvud till som lade upp en sådan här film där man fick se hur folk dog, och den blev borttagen pga för känsligt material. och varför skulle det då bli skillnad på det idag.
Det är bara att konstatera att dom knappt har passerat apstadiet i dom länderna. Och deras kultur ska ska vara "högre" utvecklad än våran. Undrar hur Mona Sahlin skulle regera om hon såg det, och fortfarande framhålla att vi är ociviliserade, samt framhålla att dom är bättre än oss..