23 november 2008
Trådstartare
Har lite interiördetaljer som dels är lite utslitna och dels som jag vill sätta lite färg på(istället för den matta kromimitationen)
Då undrar jag, skall jag lacka eller pinstripa?
Skall jag lacka så vill jag ha tag på färg som är mjuk, så att man kan böja listen, sen vet jag inte var man kan få tag på rätt sorts färg/pinstripe, några idéer?
OBS, "listen" är nog inte tjockare än, 2-3mm, går över hela instrumentbrädan, samt dörrsidorna...