27 november 2008
Trådstartare
MilleN skrev:
Går alltid att lackera om i värsta fall (räkna med minst 1000:- per fälg för riktig pulverlackering inkl arbete) om du hittar några klockrena i fel färg, blir nog snuskigt snyggt kan jag tro

Färgen är OPC-blå antar jag?
Nope, det är inte den vanliga blåa OPC´n. Utan en vit Nürburgring Edition. Det sitter vita fälgar original på den redan. Men killen vill ha nån storlek större.

// Lena
Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!