6725
Sök

Vita fälgar i storlek 20"???

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
#1
Nån här som har koll på vart det går att få tag på snygga vita fälgar i 20"? Dom ska sitta på en Astra OPC.
Hoppas att det finns nåt däck/fälgföretag som säljer så stora fälgar i vitt. Har hittat ett par som e riktigt grymma, men dom finns inte i så stora storlekar... smile

Tacksam för all hjälp jag kan få!

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

9 108 Inlägg
27 november 2008
#2
Går alltid att lackera om i värsta fall (räkna med minst 1000:- per fälg för riktig pulverlackering inkl arbete) om du hittar några klockrena i fel färg, blir nog snuskigt snyggt kan jag tro smile Färgen är OPC-blå antar jag?


Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
#3
MilleN skrev:
Går alltid att lackera om i värsta fall (räkna med minst 1000:- per fälg för riktig pulverlackering inkl arbete) om du hittar några klockrena i fel färg, blir nog snuskigt snyggt kan jag tro smile Färgen är OPC-blå antar jag?

Nope, det är inte den vanliga blåa OPC´n. Utan en vit Nürburgring Edition. Det sitter vita fälgar original på den redan. Men killen vill ha nån storlek större. wink

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

9 108 Inlägg
27 november 2008
#4
Gah den har man dreglat över ett par gånger... Lycka till i sökandet, ska hålla ögonen öppna men som sagt är det inte det vanligaste med såpass stora vita fälgar.


835 Inlägg
27 november 2008
#5
Lämna in på lack är inga probs. Inte så ruskigt dyrt. Jag har vita 18 rullar iaf.

337 Inlägg
27 november 2008
#6
Rautamo - Tresor
kanske?


Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
#7
MilleN skrev:
Gah den har man dreglat över ett par gånger... Lycka till i sökandet, ska hålla ögonen öppna men som sagt är det inte det vanligaste med såpass stora vita fälgar.

Det är en grym bil! Tokfräsch... big_smile

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!


Sök