6725
Sök

Vita fälgar i storlek 20"???

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
Nån här som har koll på vart det går att få tag på snygga vita fälgar i 20"? Dom ska sitta på en Astra OPC.
Hoppas att det finns nåt däck/fälgföretag som säljer så stora fälgar i vitt. Har hittat ett par som e riktigt grymma, men dom finns inte i så stora storlekar... smile

Tacksam för all hjälp jag kan få!

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

9 108 Inlägg
27 november 2008
Går alltid att lackera om i värsta fall (räkna med minst 1000:- per fälg för riktig pulverlackering inkl arbete) om du hittar några klockrena i fel färg, blir nog snuskigt snyggt kan jag tro smile Färgen är OPC-blå antar jag?

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
MilleN skrev:
Går alltid att lackera om i värsta fall (räkna med minst 1000:- per fälg för riktig pulverlackering inkl arbete) om du hittar några klockrena i fel färg, blir nog snuskigt snyggt kan jag tro smile Färgen är OPC-blå antar jag?

Nope, det är inte den vanliga blåa OPC´n. Utan en vit Nürburgring Edition. Det sitter vita fälgar original på den redan. Men killen vill ha nån storlek större. wink

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

9 108 Inlägg
27 november 2008
Gah den har man dreglat över ett par gånger... Lycka till i sökandet, ska hålla ögonen öppna men som sagt är det inte det vanligaste med såpass stora vita fälgar.

835 Inlägg
27 november 2008
Lämna in på lack är inga probs. Inte så ruskigt dyrt. Jag har vita 18 rullar iaf.

337 Inlägg
27 november 2008
Rautamo - Tresor
kanske?

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
MilleN skrev:
Gah den har man dreglat över ett par gånger... Lycka till i sökandet, ska hålla ögonen öppna men som sagt är det inte det vanligaste med såpass stora vita fälgar.

Det är en grym bil! Tokfräsch... big_smile

// Lena

Sök