6674
Sök

Tappat bort min låsbult

Pekabow i can see u
644 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
#1
VAd kan jag göra..
varit inne på volvo och några verksta men ingen kan hjälpa mig ,, :S har en s40 -98

4 299 Inlägg
27 november 2008
#2
På pappas audi a6 så svetsade dom fast en vanlig bult på låsbultarna. Funkade tydligen kanon...


Pekabow i can see u
644 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
#3
då förstör jag ju fälgen... :S den blir ju svart

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
27 november 2008
#4
men det är väl inte så unika låsbultar, kolla i biltema eller nått de borde ju finnas.. annars finns det flera trådar om detta....
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 16&p=2

Inspiration comes standard

I brist på annat :)
526 Inlägg
27 november 2008
#5
Abeed skrev:
då förstör jag ju fälgen... :S den blir ju svart

Får ta o göra det så försiktigt som möjligt sen bara putsa på fälgarna wink

1 634 Inlägg
27 november 2008
#6
Abeed skrev:
då förstör jag ju fälgen... :S den blir ju svart

Bara att fortsätta med dina misstag, du har ju börjat bra big_smile Med tanke på alla dina trådar.... big_smile

Numera Saab 9-5 Aero -00

*BECE**
334 Inlägg
27 november 2008
#7
När jag slarvade bort min åkte jag bara till bmw, där hade de ett 50tal olika och en utav dem passade:)


4 299 Inlägg
27 november 2008
#8
Abeed skrev:
då förstör jag ju fälgen... :S den blir ju svart

Vi fick då inte tillbaka några svarta fälgar... I värsta fall får du väl lägga nått över fälgen som skyddar.


961 Inlägg
27 november 2008
#9
har du kvar lådan som låsbulten låg i ? isåfall finns de 2 nummer , ett telefon nummer till tillverkarna , och de andra är ett specifikt nummer till din låsbult , då skickar dom en ny till dig ,

Pure DieselPower

Trafikledare
563 Inlägg
27 november 2008
#10
Annars köper man en avdragarsats för skadade hjulbultar på biltema, bankar på den mest lämpliga storlek och skruvar bort dom...

Dom som tillverkar reservdelar måste oxå överleva!


Sök