2025
Sök

Åtalad för misshandel!! 19000:-!!!

657 Inlägg
28 november 2008
jokke_b skrev:
http://ttela.se/start/mellerud/1.58723

19-åring åtalad för misshandel
MELLERUD
En 19-åring yngling från Mellerud har åtalats för misshandel mot en annan man i juli i år.

Enligt åtalet har 19-åringen en sommarnatt utdelat ett knytnävsslag mot mannen som föll till marken och slog i huvudet. Därefter har 19-åringen slagit mannen en gång till. Mannen fick bland annat brott på skallen, brott genom underkäken och minnesförlust.
Den slagne mannen kräver 19 000 kronor i skadestånd av 19-åringen.

Kul som FAN!!!!
Killen slår sönder min bil bränner ner 2 husbilar på mitt och farsans jobb och hur ofta tar polisen tag i grejer! Jo de gjorde dom fan men fick fan inte reda på att de hade bevis mot han förens efter jag flippa ur!
Så jävla typiskt.  Och wow jag drar tillbaka anmälan på min bil efter snackat me dom om läget men ojj en vecka efter det då gör dom en anmälan på mig och stämmer mig på 19000 och kjag kan inte göra nånting.
Bara att slänga upp 19000 lappar och vara så jävla stolt en kan för att man försvarar sit eget.
Killen ska dock vara anmäld för mordbrand på husbilarna.

Lite mer action där nere hos er i mellerud än här uppe i långed...

Men aldrig roligt sånt där. Inte bra att slåss men den tilltuffsade killen verkar ju vara en riktigt dretsäck så jag förstår varför du nitade honom. Förmodligen så hade man själv gjort detsamma

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

2 924 Inlägg
29 november 2008
Totalt meninglös och intet sägande tråd.

Låser.

/Moderator

~ Life is short, have FUN! ~

Sök