4040
Sök

laga ett phoenix gold steg? del 2

948 Inlägg
28 november 2008
Trådstartare
#1
ja hade inlägg uppe här för ett tag sen om detta det är så här att jag har ett phoenix gold steg (M25) där höljet till lågnivå ingången är borta och det är ingen som kan hjälpa mig med detta har pratat med BRL i karlstad men dom laga inget längre och nån elfirma bredvid som laga hemelektronik dom kunde inte heller.
Och fick även höra att det var tvungen att vara phoenix gold egna höljen för att det skulle fungera men är inte det samma på alla lågnivå ingångar? alltså som slags standard? men vad göra nån som har nån bra idé?


Mvh Tobbe

2 665 Inlägg
28 november 2008
#2
hölje till lågnivå in?? låter inte så avancerat.

Visa gärna en bild på det trasiga!!!

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

948 Inlägg
29 november 2008
Trådstartare
#3
ja den guldpläterad höljet, jordningen antar jag att det är för är väl lätt hänt att dom följer med ut om man tryckt in lågnivån för hårt

948 Inlägg
29 november 2008
Trådstartare
#4
kan ju ta en bild med mobilen men vet inte hur jag laddar upp den på forumet här

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
29 november 2008
#5
TobbeTT skrev:
kan ju ta en bild med mobilen men vet inte hur jag laddar upp den på forumet här

Nu är ett M25 visserligen ett fint slutsteg, men frågan är om det är värt att skicka det på lagning.

En som jag annars tror kanske fixar det är JB Elektronikservice.

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

948 Inlägg
29 november 2008
Trådstartare
#6
Ja för jag hade tänkt mig nån gång i framtiden använda det till att driva ett lite finare front system

ok ska kika på det

948 Inlägg
29 november 2008
Trådstartare
#7
har hört med en nu som kunde visst fixa fram lösa sånna ytterhöljen så får se hur det går


Sök