5080
Sök

Genomföring av pluskabel Saab 9 5 Aero 03

Hobby sabotör
178 Inlägg
29 november 2008
Trådstartare
#1
Har börjat dra kablar till slutstegen idag, men jag kan inte hitta något jäkla ställe att dra
igenom pluskabeln från motorrummet till kupén...
Helst vill jag slippa borra hål i tropedväggen, men finns inget annat alternativ så måste
jag väl.
Hur har ni andra gjort?
Bilen är som sagt en Saab 93 aero sportcombi, -03.

"Påbörja inget du kan avsluta"

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
29 november 2008
#2
Fatstuff skrev:
Har börjat dra kablar till slutstegen idag, men jag kan inte hitta något jäkla ställe att dra
igenom pluskabeln från motorrummet till kupén...
Helst vill jag slippa borra hål i tropedväggen, men finns inget annat alternativ så måste
jag väl.
Hur har ni andra gjort?
Bilen är som sagt en Saab 93 aero sportcombi, -03.

Svårt att bestämma dig för vilken bil du har ?   Du har ju skrivit 9-5 Aero i rubriken tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Hobby sabotör
178 Inlägg
29 november 2008
Trådstartare
#3
Woooops...! Tryckfelsnisse har vart i farten... big_smile
Det är 9 5!!! aero...
Tacksam för tips!

"Påbörja inget du kan avsluta"

Hobby sabotör
178 Inlägg
29 november 2008
Trådstartare
#4
Ingen som har något tips???

"Påbörja inget du kan avsluta"

457 Inlägg
29 november 2008
#5
ska leta reda på en tråd som jonas.n har skrivit på www

457 Inlägg
29 november 2008
#6
http://forum.lazzat.se/showthread.php?t=44831

Där är den, finns bilder längre ner.


Sök