4731
Sök

Problem med att min Saab 9000 cde drar ur batteriet.

10 Inlägg
4 december 2008
Trådstartare
#1
Hejsan.

Det är så att jag skaffade en Saab 9000 cde i somras som drar ur batteriet om den står i 1-2 dagar.
Är det någon som haft samma problem eller nån som vet hur man åtgärdar det?

Tacksam för svar.

MVH Daniel

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
4 december 2008
#2
förmodligen så äre bara batterit som är slut hade så på min volvo batterit drog ut laddade sen 24 timmar dött laddade de igen sen 24 timmar efter de dött igen sen 3 gången gick de inte äns och ladda mer.

kan ju även va tex generatorn oså som gett upp men testa bytt batterit först troligen de som är felet till 90%


10 Inlägg
4 december 2008
Trådstartare
#3
Batteriet köpte jag nytt förra veckan men fortförande samma problem.
Bilen laddar även som den ska 14.2 volt...

Kanske även ska tala om att det är en 94 årsmodell om det är till någon hjälp.


Sök