Skulle tro att k betyder våtslip och p är torr. Annars betyder k bara kornstorlek. Åk till biltema för de ska ha. Jag köpte de där för inte så länge sen.
Man ska alltid se att det står ett P Framför siffrorna alltså P400 och inte K400...jag råkar veta att julas slippapper är SKIT.... Du kan köpa p400 på mekonomen autoexperten... Minns jag inte fel så har dom från p80 upp till p2000