5957
Sök

Lackering av R-Vinge med sprayburk?

1 131 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
#1
Har lackerat en snowcap och den ny moddade grillen till bilen nu med sprayburk och det blev över förväntan väldigt bra!
Så tänkte nu, vågar man ge sig på R-Vingen? (den är grundad och klar) eller är det smartare och lämna in den till en riktig lackerare?


Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
7 december 2008
#2
en vinge som är så pass stor å jämn i ytan tror jag att man ska lämna in, det blir alltid bättre än med spray burk...


1 131 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
#3
Xoff skrev:
en vinge som är så pass stor å jämn i ytan tror jag att man ska lämna in, det blir alltid bättre än med spray burk...

a kanske är bäst så ändå...


354 Inlägg
7 december 2008
#4
Hade lämnat till lackerare, med samma argument som ovan.. den sitter ju inte direkt osynlig heller, så blir det minsta miss, så syns det..


587 Inlägg
7 december 2008
#5
eller köp en spruta å gör det själv. blir garanterat bättre än med sprayburk



Sök