5235
Sök

Slutsteg (har jag rätt modell?)

104 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
#1
är mit slutsteg från 06ans model , när jag köpte den 07 sa mds att den var årets model men en kompis har samma och det köpte han 06  ???



Steget ------------)  http://www.garaget.org/?car=60717&image=564797

s70 Power

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
8 december 2008
#2
Här har du 07:ans design enligt deras hemsida:
http://mds.se/archive/productimages/big/17212_5.jpg

Sedan så är inte MDS välkända för att vara ärliga heller....

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

956 Inlägg
8 december 2008
#3
Det steget du har är ett d2. Är ganska säker på att dessa d-steg bara fanns som en modellserie, dvs med kolfiberplatta. Så det kom ingen ny 2007 utan det var samma steg som året innan.
Så jag vet inte direkt om du vart lurad då det fortfarande var den nya modellen i den serien, då det inte kommit någon ny d-serie.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

104 Inlägg
9 december 2008
Trådstartare
#4
ok då vet jag tur att jag fick ge 500kr mindre då smile

s70 Power

104 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
#5
heheh

s70 Power


Sök