12 december 2008
Trådstartare
Hej,
Min Opel har en tendens att larma, till synes spontant, när den står parkerad. Jag begriper mig inte riktigt på vad som får larmet att "triggas"? En god vän har kopplat bort ljudet, så den tjuter inte men jag har problem med att batteriet töms om jag låter bilen stå några dagar, i förmån för cykeln.
Har någon en idé om vad problemet kan vara? Om inte.. Hur kopplar man bort larmet så jag kan låsa utan att larma?
All hjälp uppskattas!!
Mvh
Per