fixa hängade innertak audi 100?

Widowmaker
14 december 2008 · 1 112 Inlägg

Innertaket hänger rätt mycket baktill så om man sitter i baksätet så hänger det liksom ner i håret! finns det något smart sätt att få det å sätta sig som det skall! Typ sticka hål med något fint å blåsa in lim eller nåt? finns det något smart sätt om man inte vill byta ut det!? e så mycket jobb å få dit ett nytt!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
YeahBitch
14 december 2008 · 730 Inlägg

Häftpistol !

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3
Widowmaker
14 december 2008 · 1 112 Inlägg

YeahBitch skrev:
Häftpistol !

Menar du allvar? Finns väl inget innanför tyget som häftpistolen fäster i? ser la skumt ut dessutom? eller har du provat?

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
te_wik Forummoderator
14 december 2008 · 12 813 Inlägg

Ge faan i häftpistolen och försök limma de istället tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
_ZooN_ Blästrare/Lackerare
14 december 2008 · 651 Inlägg

Kan du inte plocka ner det en bit ovanför baksätet och spraya upp lim där, sen sätta det i press?

Widowmaker
14 december 2008 · 1 112 Inlägg

te_wik skrev:
Ge faan i häftpistolen och försök limma de istället tongue

Mvh Tommy

jo det känns bättre! tänkte lite på en skum metod!  om man tar en sån där slang som man har på dom där "däck på burk " burkarna å sätter den på en spray lim burk. fixar något att göra ett diskret hål i innertak tyget å sedan spraya som fan åt alla håll inuti, å slutligen försiktigt med typ en mjuk gummi skrapa släta ut tyget mot taket? kanske en sådan silikon skrapa man skall ha te å dra av vatten från lacken då man tvättat den.

Låter det skumt eller tror ni det kan vara värt ett försök!?

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
nadaclue Nattdrömmare
14 december 2008 · 137 Inlägg

haha låter lite väl exprimenterande att köra med "däck på burk" hatt.. vaför inte bara köpa spraylim, finns olika stolekar och vidhäftning.

..:: mer vild än tam ::..
BMW 323 CI (2000)
Widowmaker
14 december 2008 · 1 112 Inlägg

nadaclue skrev:
haha låter lite väl exprimenterande att köra med "däck på burk" hatt.. vaför inte bara köpa spraylim, finns olika stolekar och vidhäftning.

jag menar den där slangen som sitter på burkarna så man får in allt lim innanför tyget!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Lurken_85
14 december 2008 · 832 Inlägg

Har samma problem som dej och jag har limmat ett antal gånger med spraylim men det sitter fast ett tag sen släpper det igen så jag kommer att ta häftpistolen nu för jag är så j***a trött på skiten. Men det är bara att prova limma för ska du byta ut det måste du ta ur fram eller bakrutan har jag hört iaf.

Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"
YeahBitch
14 december 2008 · 730 Inlägg

Widowmaker skrev:

YeahBitch skrev:
Häftpistol !

Menar du allvar? Finns väl inget innanför tyget som häftpistolen fäster i? ser la skumt ut dessutom? eller har du provat?

En polare gjorde så på sin 740.

Kan ju inte säga att de blev snyggt men.

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang