lådvolymen va ganska så rätt, enligt dB akutens sida iaf.nje, ska man ha en SPL låda så ska man köra utan dämpning..men för musik, gärna lite dämpning..dock en smaksak
okejj..
ja helst ska de väl va odämpat:) men ja har haft i ytters lite typ en socka elr nå:D haha
hehehe ja de kan funka
om de e någon som orkar ge mig lite mått så vore de kanon och längd och storlek på portarna
lådvolymen va ganska så rätt, enligt dB akutens sida iaf.nje, ska man ha en SPL låda så ska man köra utan dämpning..men för musik, gärna lite dämpning..dock en smaksak
okejj..
ja helst ska de väl va odämpat:) men ja har haft i ytters lite typ en socka elr nå:D haha
hehehe ja de kan funka
om de e någon som orkar ge mig lite mått så vore de kanon och längd och storlek på portarna
testa de tt skrev..210l me 3x4" portar..kika in på dbakuten.se...
du kan ju även skicka mail o höra på förslag där:) ang spl låda,mer precis kanske..t ditt steg osv..så de blir ultimat..