6280
Sök

Någon som har använt Soyafilm?

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
#1
Någon som har använt detta? Och hur ska man sätta på det? Sitter de med 2 stycket som vanlig solfilm eller vad?

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
18 december 2008
#2
Vad betyder detta?: Sitter de med 2 stycket ?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
#3
te_wik skrev:
Vad betyder detta?: Sitter de med 2 stycket ?

Mvh Tommy

Sorry, menar om det sitter typ lim på den ena så man får ta bort platsen!tongue

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Konstruktör
1 053 Inlägg
18 december 2008
#4
Det är ju en film som är återanvändningsbar. Så inget klister, och inget att dra bort på filmen.
Bara att blöta och smälla på.


Har detta själv på mina rutor och jag rekommenderar det verkligen.


I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
#5
NdL skrev:
Det är ju en film som är återanvändningsbar. Så inget klister, och inget att dra bort på filmen.
Bara att blöta och smälla på.


Har detta själv på mina rutor och jag rekommenderar det verkligen.

Ja jävligt bra verkar de, ska fixa detta i helgen. Enda problemet är att få in filmen i gummilisten vid fönsterkanten!tongue

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!


Sök