18 december 2008
Trådstartare
jag vart också sugen på zx1000.1 steget, tycker det borde vara utmärkt till L7.
får se vad det blir, ska fundera lite på detta.
pattilatti vad är det för märke, modell på steget?
tack för hjälpen alla, fortsätt gärna ösa på tips och synpunkter.