5499
Sök

HJÄLP!! Få bort växelsparksknopp på Omega A '93??

driver with style
800 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
#1
hej,

Jag behöver hjälp med att få bort växelsparksknoppen på min Omega A '93.

jag få inte av den från växelpinnen, de enda jag få av e själva gummi.... finns de nån spec knep man ska göra för att få av den??

Är tacksman för alla svar!

MVH Nick

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se

9 108 Inlägg
10 december 2008
#2
Slit, bit, kapa, såga, whatever it takes wink Det är sega jäklar.


driver with style
800 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
#3
MilleN skrev:
Slit, bit, kapa, såga, whatever it takes wink Det är sega jäklar.

hehe okej... morsans man som jobbade på Opel förut sa att man skulle skruva av dom på nåt sätt... men jag har verkligen provat allt... så de e ba att slita å grejer då? tongue

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se

9 108 Inlägg
11 december 2008
#4
Yes, dom är inte skruvade.. Jag blev trött på att slita till slut och började kapa med avbitartång. Sedan blir det en plastbit kvar som man får såga sönder typ wink Skit samma du ska väl inte använda originalknoppen nå mer wink


driver with style
800 Inlägg
12 december 2008
Trådstartare
#5
MilleN skrev:
Yes, dom är inte skruvade.. Jag blev trött på att slita till slut och började kapa med avbitartång. Sedan blir det en plastbit kvar som man får såga sönder typ wink Skit samma du ska väl inte använda originalknoppen nå mer wink

hehe okej okej... låter som nåt man kan avreagera sig på wink

haha nej fan dom e jo så asfula wink

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se

driver with style
800 Inlägg
21 december 2008
Trådstartare
#6
jag fick av skiten igår smile va inte så svårt faktist... tog en rörtång under den å slog med en hammare under ifrån så lossnade den sen big_smile ska lägga till bild senare wink

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se


Sök