4069
Sök

bilstereo tvärdöd

1 Inlägg
25 december 2008
Trådstartare
#1
tjabba koppla in baslåda slutsteg och ny stereo i min 440..
allting funka jättebra, sen när jag skulle starta stereon igen var den död..
klockan på instrumentbrädan var också stendöd..
nån som kan hjälpa mig?

16 197 Inlägg
26 december 2008
#2
säkringen??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
26 december 2008
#3
evilaudio skrev:
säkringen??

tippar oxå på säkringen.. annars kan du dra ur stereon o lukta på den... Luktar den bränt så är de bara o köpa en ny... eller skylla på att den va sån när du käpte den o få en ny smile

Sump Runk Rätt O Slätt!


Sök