8 november 2008
Trådstartare
Nån som har fina tipps på hur man löser det fram... finns ju inga högtalare i dörrarna orginal å vill inte modda sönder nåt.
Inte säker på va de sitter uppe på instrumentbrädan men 3" el nåt...
Så de är ju lite klent minst sagt.
Man skulle ju ha hittat några andra dörrsidor men "tyvärr" är dom ju inte så vanliga om man vill ha likadana.
Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.