Förstår inte riktigt vad du menar om du pratar om en eq. En eq ,basboost epicenter ja det finns många olika grejer för att skapa dist och förstöra sina grejer och sänka prestandan. I ditt fall där det gäller att spela högt så är alla sådana grejer rena döden för din stereo och får den till och med att sänka i dB. Blir bara fler omvandlingar och förvrängningar av ljudet. Jag kör på Bas -10 ingen basboost eller annat skit för att få en så ren signal som möjligt. Pratar du linedriver/signalförstärkare så är det andra grejer som gäller.
SM guld 2009 ESPL 4
SM guld 2010 ESPL Unlimited
2011 BMW SQ Edition