Om du även kollar på sidan 5 så visas en bild på slutstegets ena kortsida, bredvid RCA-anslutningarna står det "speaker input" på själva steget. I texten står det "Högtalaringång".
Ok Så på vilket sett skulle det vara en fördel? Behöver man inte montera ur originalstereon och sätta dit någon adapter?