29 december 2008
Trådstartare
Njaää...jag har nog alltid varit lite svag för R-fälgarna, jag vågade dock ej köpa dem förra våren p.g.a alla skriverier om lacksläpp, obalans,mm. Förhoppningsvis har de blivit bättre i kvalite'n? Numera finns det ju även R-kopior tillverkade i Europa. Kanske lite bättre kvalisort än de fån Kina? Någon med erfarenhet?
Alla sätt är bra...utom de dåliga.