4884
Sök

Zenek kinamärke eller bra?

223 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
#1
http://www.blocket.se/vi/19541084.htm?ca=20_s

kan den va nåt för mej? frågan e ju om de e kinaskit lite dyr för det plus att det finns många modeller hos olika försäljare som söljer märket..  ullared digital tex..

e det jag som e efter? tongue e det ett kännt märke eller bluff o båg? ska jag slå till vad tycks?

mer info http://www.acrnordic.com/default.aspx?t … mp;tabid=1


Tackar alla goa gubbar..big_smile gott nytt på er..


Körv
3 535 Inlägg
29 december 2008
#2
Så vitt jag läst har den funkat utmärkt! Så jag tycker absolut du ska satsa på den smile

Truckdriving Man

1 727 Inlägg
29 december 2008
#3
Bara att handla, se till att du har en VW bara smile
Och följer du länkarna vid produkten hittar du lite som EISA-award, det säger en del.
För 10 tusen dessutom.

Pierre

Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK

223 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
#4
Horsyhorse skrev:
Bara att handla, se till att du har en VW bara smile
Och följer du länkarna vid produkten hittar du lite som EISA-award, det säger en del.
För 10 tusen dessutom.

Pierre

ok tack får höra av mej till han imorgon då o hoppas den finns kvar.. jag har en vwr32 juu tongue hur kunde du misssa de hehe..


Körv
3 535 Inlägg
29 december 2008
#5
snodd skrev:
Horsyhorse skrev:
Bara att handla, se till att du har en VW bara smile
Och följer du länkarna vid produkten hittar du lite som EISA-award, det säger en del.
För 10 tusen dessutom.

Pierre

ok tack får höra av mej till han imorgon då o hoppas den finns kvar.. jag har en vwr32 juu tongue hur kunde du misssa de hehe..

Du har ju trots allt åtminstone tre bilar till tongue

Truckdriving Man

www.ljudbyggaren.se
504 Inlägg
29 december 2008
#6
Satte en Zenec i tantens bil och varken hon eller jag är besvikna....cool

2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue"
www.ljudbyggaren.se

223 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
#7
busfabror skrev:
Satte en Zenec i tantens bil och varken hon eller jag är besvikna....cool

okej.. låter ju bra de smile vissa andra "kina"märken har folk sagt att skärmar o knappar lagt av men för de priset so borde de va ganska ok grejjer om man inte blir lurad..


dj_dinmamma
30 december 2008
#8
jag skulle inte köpa det.. men det är ju jag som vill ha allt de k´ända vanliga märkena på saker..smile

Körv
3 535 Inlägg
30 december 2008
#9
dj_dinmamma skrev:
jag skulle inte köpa det.. men det är ju jag som vill ha allt de k´ända vanliga märkena på saker..smile

Och hur mycket vet du egentligen? Det är skitmånga som använder Zenec till just R32, för det är i princip det enda som passar och har rätt pris.

Förövrigt helt meningslöst inlägg..

Truckdriving Man

Ocean Race NR:1
475 Inlägg
30 december 2008
#10
Har det i min bil, funderar på att montera i sambons med!

Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa

223 Inlägg
30 december 2008
Trådstartare
#11
okej big_smile inget krångel? hur e de om man vill uppdatera kartor tex?

får se om jag kan komma överenns med han e ju i sthlm tongue



Sök