4894
Sök

Slutsteg Glapp

121 Inlägg
31 december 2008
Trådstartare
#1
Tja, koppla in mitt nya steg idag, men har haft lite problem, jag kör på högnivå som där är nu för min stereo har ingen lågnivå inkoppling, problemet är nu att stereon stänger av sig och busar, funkar på låg volym men när man skruvar upp lite börjar den glappa stänga/starta sig, har kopplat Remoten till Tändning och allt funka på mitt förra slutsteg vad kan vara problemet ?


Gasglad
3 244 Inlägg
31 december 2008
#2
Hmm, känns som steget suger ur Huvudenhetens effekt eller liknande.
Kolla även alla jordanslutningar så dem är rätt!

//Carfreak

21 761 Inlägg
31 december 2008
#3
Vilket slutsteg har du nu?
Använder du en omvandlare från högnivå till lågnivå?
Senast redigerat av Drönirettab (31 december 2008)

121 Inlägg
31 december 2008
Trådstartare
#4
Fick rätt på det efter många om o men, visa sig att den klara inte av att driva steget om inte bilen var igång, får duga tills den nya stereon kommer


Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
31 december 2008
#5
bumb skrev:
Fick rätt på det efter många om o men, visa sig att den klara inte av att driva steget om inte bilen var igång, får duga tills den nya stereon kommer

Byt batteri för guds skull innan ngt går sönder pga för låg spänning smile

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

21 761 Inlägg
31 december 2008
#6
....och se även till att ladda upp ditt batteri innan du spelar mera.


Sök