4136
Sök

Koppla in musik i Saab 9000 cse -93

1 Inlägg
13 januari 2009
Trådstartare
#1
Hej! skulle sätta in min gamla stereo i min nya bil. Hittade bara två stycken multikontakter. En hane och en hona.. Hjälp! Vill inte klippa av kablarna..  Hur gör jag enklast?.. Mkt tacksam för goda råd.. /S

1 585 Inlägg
13 januari 2009
#2
Har du inte isokablage på stereon då eller? För det finns det orginal i Saabarna.

1 019 Inlägg
13 januari 2009
#3
Jolle87 skrev:
För det finns det orginal i Saabarna.

Inte alla Saabar.

Det finns färdiga adaptrar att köpa från Biltema mm. Bara plug&play.


Random Hero
4 047 Inlägg
13 januari 2009
#4
mediamarkt har också börjat med dom adaptrarna nu, dom har en jäkla massa tongue

Dog food lid. Backwards


Sök